Μέρες ξεχασμένου καλοκαιριού..

Μέρες τώρα επιστρέφω σε αναμνήσεις χαμένες, βίαια κλεμμένες απ’της λήθης την χαιρέκακη εκδίκηση. Σαν χθες θυμάμαι εκείνο το καλοκαίρι που τόσα ενσταντανέ άφησα να γλιστρήσουν από τα τρεμάμενα δάχτυλά μου. Κι όμως, αντάλλαξα τις ασπρόμαυρες φωτογραφίες που ποτέ δεν αντίκρυσα με τόσες ολοφώτεινες στιγμές κι άλλες αναμνήσεις, εξίσου μαγικές. Μονάχα μια αχάριστη φιγούρα θα τόλμαγε να ζητήσει την όποια ανταλλαγή.


Όμως, να, κάποιες νύχτες τώρα τελευταία ξύπνησε η θύμηση δίχως να ξέρω το γιατί, μήτε να μπορώ να την εμποδίσω. Φταίει που σε άκουσα ξανά και σε ψάχνω από τότε. Άρχισε το δολοπλόκο το μυαλό να σκαρφίζεται ιστοριούλες μιας παράλληλης και τόσο αλλότριας ζωής. Γεμίζω κάτι ώρες νυχτερινές με κάτι σκέψεις που δεν τολμώ να ξεστομήσω και τρέμω σύγκορμη μη με καταλάβει κανείς. Ίσως φταίει η φωνή σου, καθάρια και τόσο οικεία μου φάνηκε, όπως τότε. Και σαν να μην πέρασε λεπτό ούτε στιγμή, σκέφτηκα για λίγο, μια τόσο δα στιγμή, πόσο διαφορετική ζωή θα είχα ζήσει, εάν συνταξιδιώτης μου ήσουνα εσύ. Και πάλι ίσως κάποτε να ήσουνα, γι’αυτό να ένιωσα πως ίσως μπορούσες να βρεθείς τόσο κοντά μου. Δεν θα μάθω όμως ποτέ, γιατί δίστασα και σε άφησα να ξεμακρύνεις.

Τι επιτήδευση.. τι αηδία μου προξενούν αυτές οι λέξεις! Θέλω μονάχα να σε αγγίξω και ψάχνω σαν ανόητο παιδί, λέξεις σαν ψιμύθια για να κρύψω τη ντροπή. Λέξεις λέξεις λέξεις, ανούσιες και υστερικές. Θα ήθελα να σου ψιθυρήσω μόνο μία και να χαθεί αυτοστιγμεί, μα είμαι μια μικρή δειλή, και φοβάμαι πως το μικρή δεν είναι πια μια πειστική δικαιολογία. Ενδόμυχα ελπίζω να με σκέφτηκες, έστω και για λίγο. Γιατί η σκέψη πως κάποια άλλη θα είχες ικανή, πληγώνει τη ματαιοδοξία μου, κι ας είπα μόλις ψέμα τρομερό. Σωπαίνω, δεν είμαι έτοιμη να πω καμιά αλήθεια. Αλλά κι αν ήμουνα, δεν είσαι εδώ. Με ακούει μονάχα η σιωπή.

Τι παράξενες αυτές οι μέρες. Μου θύμησαν το καλοκαίρι τότε που σε είδα να ξεμακραίνεις και από τότε η όψη σου θολώνει ολοένα και πιο πολύ..

Leave a Reply

