Βραδιές καθημερινές, σαν τόσες άλλες..

ImageΘα φορέσω τις ψηλές μου κάλτσες, θα χτενίσω τα μακριά μου μαλλιά. Θα χαϊδέψω με τις άκρες των δαχτύλων μου το φόρεμά μου να ισιάξει. Θα βάψω με το κόκκινο του αίματος τα νύχια και τα χείλη μου, για να μοιάζω με μια γυναίκα φλογερή. Θα τυλιχτώ στο παλτό μου, να περισώσω όση ζεστασιά μου έχει απομείνει και θα βγω από το ζοφερό μου σπίτι.

Θα περπατήσω τους παγερούς δρόμους. Θα προσπαθήσω να ζεσταθώ από τα χνώτα των περαστικών και θα καταλήξω να ψάχνω κάποιο γνώριμο πρόσωπο. Ξένη, ανάμεσα σε ξένους, μόνη, ανάμεσα σε μόνους. Θα ανοιγοκλείσω τα μάτια, να καθαρίσει το βλέμμα μου, θα βήξω ανεπαίσθητα, να καθαρίσει η φωνή μου. Θα απλώσω το χέρι να αγγίζω τον ώμο σου, να σε σταματήσω καθώς γρήγορα βαδίζεις. Εσύ, θα γυρίσεις μονομιάς, θα με κοιτάξεις με βλέμμα κενό και παγωμένο, λες και έχεις ενστερνιστεί τη θερμοκρασία που μας περιβάλλει. Εγώ θα κάνω πως σου ζητώ συγγνώμη, γιατί σε πέρασα για κάποιον άλλο κι εσύ θα μου χαμογελάσεις ανακουφισμένος που θα απαλλαγείς ακόμη κι από αυτή τη γρήγορή μας συνάντηση.

Έπειτα, ο καθένας θα τραβήξει το δρόμο του. Εγώ θα βουτηχτώ ακόμη πιο βαθιά στους ανθρώπους, κι εσύ θα ξεμακραίνεις, ώσπου θα χαθείς στον ορίζοντα. Λίγο πιο μακριά, όμως θα σε ξαναδώ. Θα πάω πάλι να σε αγγίξω. Πάλι θα γυρίσεις, με αλλιώτικη φωνή αυτή τη φορά, και θα μου πεις πως δεν με γνωρίζεις. Κι εγώ πάλι θα ζητήσω συγγνώμη γιατί πάλι σε μπέρδεψα. Και πάλι θα φεύγεις. Και πάλι θα φεύγω. Και πάλι θα σε ξαναδώ μακριά μου. Όμως δεν θα σε αγγίξω πάλι. Δεν θα αντέξω να κάνεις μια φορά ακόμη πως δεν με γνωρίζεις. Δεν θα αντέξω να ακούσω μια αλλιώτικη φωνή. Ξεχνάω τη δική σου, μα ποτέ την όψη σου.

Όμως κάποτε θα φτάσω στον προορισμό μου. Και τότε θα πετάξω μακριά το παλτό μου, θα τεντώσω τα αιματοβαμμένα χείλη μου για να προσποιηθώ ένα παράταιρο χαμόγελο και θα μπω στην αίθουσα για να αρχίσουν να μου μιλάνε, να με φιλάνε, να μου κουνούν με περίσσια ζωντάνια τα κεφάλια τους και να γίνω ακόμη καλύτερη ηθοποιός στην προσποιητή ευτυχία. 

2 comments on “Βραδιές καθημερινές, σαν τόσες άλλες..

  1. Πολυξένη says:

    κάνε όνειρα,
    κατάλαβε τους φόνους και την υποκρισία
    ..
    μάθε να συλλαβίζεις.

Leave a Reply

