στιγμές που χάθηκαν μια νύχτα..

Εύκολο να γκρεμίζεις δύσκολο να χτίζεις. 
Και σου έλεγα πως θα σου κρατώ το χέρι. 
Και μου ψιθύριζες σ’αγαπώ. 
Και άφησα το χέρι σου μια νύχτα σαν τις άλλες. 
Μην με ρωτάς γιατί, δεν ξέρω να σου πω.
Χαθήκανε τα όνειρα, βουβάθηκαν οι λέξεις.
Στα μάτια πλέον δεν μπορώ να σε κοιτώ.
Μα να είναι που ο έρωτας χάνεται δεν μένει.
Ακόμη κι αν υπόσχεται ο ένας το παραμύθι αυτό.
Πώς να σε αγγίξω μάτια μου τώρα μετά από τόσα;
Πώς να φιλήσω τα χείλη σου; 
Πλέον δεν μπορώ.
Θα’θελα να με ένιωθες λιγάκι όπως πρώτα.
Μα το ξέρω, ο χρόνος είναι ύπουλος
Να τον γυρίσω πίσω δεν μπορώ. 
Που ν’άκουγες το κλάμα μου, που να ‘κουγες εμένα.
Το φεγγάρι άλλο πια να κοιτάζω δεν μπορώ.. 
Να ξέρεις μονάχα αυτό, και τίποτα άλλο δεν με νοιάζει.
Τι νύχτες που είσαι χώρια μου, εγώ ακόμη σ’αγαπώ.. 

5 comments on “στιγμές που χάθηκαν μια νύχτα..

  1. dim says:

    Με ανατρίχιασε η ζωντάνια, η αμεσότητά του…
    Μπράβο σου!! 🙂

  2. Αλς says:

    όμορφο! τόσο αληθινό.

    Μα νομίζω πως φταίχτης δεν μπορεί να είναι μονάχα ο χρόνος…:/

  3. Δυνατό κείμενο…
    Ό,τι αξίζει, δεν χάνεται…Θέλω να πιστεύω… Θα κάνει τον κύκλο του, αλλά εδώ θα γυρίσει ξανά…

Leave a Reply

