Μία διαταραγμένη χήρα και ένα γατί.

Είχα έναν άντρα ολίγον μονοπνεύμων
Και μία μονάχα γάτα που την έλεγα ‘Xαζή’
Μέχρι που ο άντρας πνίγηκε επί το έργον
Να καθαρίζει τα χνούδια που άφηνε το γατί

Γίνηκε σαματάς στο σπίτι
Γιατί εγώ βγήκα το πτώμα καταμεσήμερον Κυριακής
Λίγες μέρες αφότου γύρισα σπίτι
Από διακοπές σε μια χώρα της Λατινικής Αμερικής.

Μύριζε θειάφι όλο το δώμα
Μα ευτυχώς πρόλαβα τη σήψη
Ούρλιαξα βέβαια είναι η αλήθεια
Γιατί είχε λερωθεί το αγαπημένο μου χαλί

Όταν όμως το πρώτο σοκ μου πέρασε
Και η αστυνομία γοργά κατέφθασε
Και αφότου αέρισα το σπίτι
Ένιωσα πάλι έτοιμη για γλέντι

Εντάξει τον αγαπούσα το μακαρίτη
Αλλά με έπνιγε στο σπίτι
Ήταν που ήταν μονοπνεύμων
Και ο αέρας δεν μας ήταν αρκετός

Τη ‘Χαζή’ από εκείνη τη μέρα τη λάτρεψα
Δώρο ξαφνικό μου έκανε αυτό το γατικό
Τα καλύτερα ψάρια της αγόραζα
Και στην αγκαλιά μου την εναπόθετα

Έτσι λοιπόν μέχρι σήμερα είμαστε μονάχα εμείς οι δύο
Τι να τους κάνεις τους παραπάνω, ξενοδοχείο;
Βέβαια όταν με πιάνει το παράπονο σκέφτομαι πόσο ωραία
Θα ’ταν να είχα έναν μονοπνεύμονα παρέα..

4 comments on “Μία διαταραγμένη χήρα και ένα γατί.

  1. serenata says:

    Χαχαχα κοίτα ο μονοπνεύμων…….
    Καλό σου βράδυ:))

    • χαχαχα σερενατούλα! αφού έκατσες να το διαβάσεις και δη να μου σχολιάσεις εντάξει.. τι να πω!
      αλλά δεν γράφω έτσι συνήθως! τι κάνει η βαρεμάρα..!
      φιλί και καλό βράδυ ♥

  2. Περσεφόνη says:

    Πολύ όμορφο! Ούτε εγώ γράφω έτσι, αλλα είναι μια όμορφη απόδραση που και που! 🙂

Leave a Reply

