Δεν είμαι εγώ αυτή.

Μόλις τώρα το κατάλαβα. Μόλις τώρα. Αυτή τη στιγμή που αρθρώνω αυτές τις λέξεις. Και άργησα. Θεέ μου πόσο άργησα. Δεν είναι αυτή η ζωή μου. Δεν έχω όλα όσα θέλω και ούτε ξέρω εάν θα τα αποκτήσω ποτέ μου. Αυτή είναι η δική σου η ζωή, που προσπαθώ μάταια να κλέψω. Οι δικές σου λέξεις που χρησιμοποιώ, τα δικά σου χαμόγελα με τα οποία ντύνομαι, οι δικές σου εκφράσεις.. Όλα δικά σου. Και δικό μου, τίποτα.

Τίποτα δεν μου ανήκει. Θέλω τα πάντα και δεν έχω τίποτα. Και μόλις τώρα κατάλαβα πόσο τραγική έχω γίνει. Παλεύω έναν αγώνα εξ’αρχής χαμένο. Δεν πετάς με κλεμμένα φτερά.  Μάταια έκλεινα τα μάτια. Η αλήθεια στέκει μπρος μου τώρα και είναι αδύνατον να μην τη δω. Και άργησα. Πόσο άργησα να καταλάβω! Δεν είναι ο κόσμος μου αυτός και ούτε ποτέ θα γίνει. Είμαι φτιαγμένη από σπαράγματα μιας ζωής κλεμμένης που δεν το’χει η μοίρα μου να γίνει αληθινή. 

Ούτε το είδωλό μου στον καθρέφτη που κοιτάζω μοιάζει με εμένα. Έχει αλλοιωθεί τόσο η ψυχή μου που η όψη μου δεν είναι πια εκεί. Η εικόνα σου στέκει μπρος μου. Και έχω ξεχάσει πια πού έχω αφήσει το δικό μου πρόσωπο. Ίσως εάν το ψάξω, ίσως προλαβαίνω να περισώσω κάτι λίγο. Ίσως εάν το ψάξω, προλαβαίνω…

Θυμάμαι ακόμη που το ξέχασα και η ελπίδα μου φουντώνει. 

Μα κοιτάζω, και με λύπη μου καταλαβαίνω πως δεν είναι πια εκεί… 

2 comments on “Δεν είμαι εγώ αυτή.

  1. Kwnnie says:

    Πολύ όμορφο:)
    Καλώς σε βρίσκω!
    Φιλιά:))

Leave a Reply

