Καταργούνται οι χειμώνες κάθε που βρισκόμαστε. Καταργούνται οι τόσες αναμνήσεις που μας έβρισκαν χώρια. Καταργούνται αυτές οι ατελείωτες ώρες.. οι άδειες.. οι θλιβερά άδειες και ανούσιες..

Μα τι κάνω; Γράφω; Αντί να πάρω το πρώτο τρένο και να έρθω να σε βρω; Σου γράφω όλα αυτά τα γράμματα δίχως να σκοπεύω να στα ταχυδρομήσω; Έχουμε να ιδωθούμε τέσσερις μήνες δεκαέξι μέρες δεκαεπτά νύχτες -γιατί οι νύχτες μακριά σου είναι οι χειρότερες- οκτώ ώρες και είκοσι λεπτά.

Έχω χάσει τόσα χτυπήματα της καρδιάς σου, τόσες ανάσες σου, τόσα βλέμματα, τόσο θέρμη, τόσα σ’αγαπώ.. Τόσα…τόσα.. Θεέ μου θα τρελαθώ. Χάνω μέρα με τη μέρα περισσότερα. Χάνω τόσα.. σε χάνω.. με χάνω..

Γιατί αργεί να ξημερώσει; Σώνεται και το κερί.. Πόση ώρα να γράφω άραγε; Όχι πολύ. Μα το κερί σώνεται. Παράταιρο το φως του. Δεν καταλαβαίνω. Ίσως πάλι να φταίει που δεν υπάρχει τίποτα να καταλάβω. Τίποτα..  Δεν υπάρχεις εσύ.. Τίποτα.. Σιγή. Σιωπή..

Ξέρεις πόσο καιρό έχω να γράψω; Μην κοιτάς τις ανούσιες λέξεις μου εδώ. Όχι. Ξέρεις πόσο καιρό έχω ειλικρινά να γράψω; Με λέξεις που να μην βγαίνουν επιτηδευμένα; Με λέξεις που πραγματικά να τις νιώθω; Πάνε τέσσερις μήνες δεκαεπτά νύχτες οκτώ ώρες και σε λίγο τριάντα λεπτά.

Ξέρεις πόσο καιρό έχω να νιώσω; Πάνε τέσσερις μήνες δεκαεπτά νύχτες οκτώ ώρες και σε λίγο τριανταένα λεπτά..

Ξέρεις πόσο καιρό έχω να σε φιλήσω; Πάνε τέσσερις μήνες δεκαεπτά νύχτες οκτώ ώρες και σε λίγο τριανταδύο λεπτά..

Ξέρεις πόσο καιρό έχω να σε αγκαλιάσω; Πάνε τέσσερις μήνες δεκαεπτά νύχτες οκτώ ώρες και σε λίγο τριαντατρία λεπτά..

Ξέρεις πόσο καιρό ζω μέσα στους χειμώνες που μου άφησες; Πάνε τέσσερις μήνες δεκαεπτά νύχτες οκτώ ώρες και σε λίγο τριαντατέσσερα λεπτά..

Και ξέρεις πόσο ακόμη θα διαρκέσουν; Πες μου, σε παρακαλώ, γιατί εγώ δεν ξέρω..

2 comments on “

  1. Πάρα πολύ όμορφο και συγκινητικό!
    Φιλιά από Θεσσαλονίκη!

Leave a Reply

