Προσοχή! Ακολουθεί πικρόχολο post :

Ξέρετε, γλυκές υπάρξεις που δεν βαριέστε να με διαβάζετε, είχα υποσχεθεί πως θα αλλάξω τη φιλοσοφία μου, θα πάψω να εκνευρίζομαι με ό,τι δεν μου αρέσει και θα προσπαθήσω να μην γίνομαι κακιά. Όλοι έχουμε δικαίωμα στην ηλιθιότητα, και χωρίς να θέλω να ακουστώ φεμινίστρια ή τίποτα τέτοιο το ανδρικό φύλλο είναι επιρρεπές σε αυτή -ή τουλάχιστον μερικά από τα άτομα που έχω γνωρίσει για να μην γίνομαι και άδικη- και όλοι μα όλοι μπορεί κάποια στιγμή βρε αδερφέ να θέλουμε να παρεκτραπούμε και να βγάλουμε όλη τη χολή και την πίκρα που κρύβουμε -λόγω ψυχολογικών προβλημάτων, ή που η μαμά μας δεν μας πρόσεχε αρκετά όταν ήμασταν παιδάκια.. Συγγνώμη μαμάδες, δεν μου φταίτε σε κάτι και εσείς καημενούλες. Μόνο εσείς ξέρετε πόσο πονέσατε την ώρα της γέννας. Και γιατί; Για να φέρετε στον κόσμο μαλάκες. Χμ, κρίμα κρίμα..

Βέβαια, κάπου εδώ το ανδρικό φύλλο ενίσταται και ξεκινάει να σκέφτεται ‘τι λέει η κοπελίτσα;’ ή κάτι σε στυλ ‘πάει, λάλησε η δύσμοιρη’. Μερικοί που θα κάτσουν να σκεφτούν τι λέω, μπορεί να βγει αυθόρμητα από τα χείλη τους η φράσει ‘μη γενικεύεις, δεν είναι όλοι έτσι.’ Όμως, χρυσά μου, σας πρόλαβα και έχω απάντηση. Φυσικά και δεν είναι όλοι έτσι. Φυσικά και υπάρχουν διαμάντια εκεί έξω. Φυσικά και εμείς οι γυναίκες μπορούμε να γίνουμε όσο τσούλες και διπρόσωπες μπορείτε να γίνετε και εσείς. Τα άνωθεν -και τα κάτωθεν- πάνε γι’αυτούς που είναι όμως. Όσοι έχουν τη μύγα, μυγιάζονται μόνοι τους. Hello, δεν μου λέτε κάτι καινούργιο. Οπότε το εκνευρισμένο πλήθος που ίσως θα προσπαθήσει να εκφράσει και πάλι τη διχογνωμία του λέγοντας κάτι σαν ‘είναι κρίμα νέες κοπέλες να σκέφτονται έτσι’ και κάτι τέτοιες ηλιθιότητες, ας διαβάσει παρακάτω. Σε αυτό το σημείο όμως πρέπει να ζητήσω συγγνώμη για το λεξιλόγιό μου. Δεν μιλάω συνήθως έτσι, αλλά είπα να δώσω ένα ωραίο τέλος στη χρονιά και να βγάλω όλη την κακία και την πικρία μου προτού αρχίσει το 2013.  

Ένα δίκιο το’χετε όμως ό,τι και να πείτε. Γιατί να κάθομαι να εκνευρίζομαι για τους μαλάκες που κυκλοφορούν; Γιατί να μην εστιάζω στα διαμάντια; Εμ; Να τα λάθη της ζωής μου -όσο μικρή και αν είναι. Οπότε οι φράσεις μου απευθύνονται σε αυτά τα λάθη. Να πάνε να πηδηχτούν μόνοι τους -γιατί ευθαρσώς τολμούν και δηλώνουν πως έχουν πηδηχτεί με άλλους. Όχι, φίλος. Μην το παίζεις Τατσόπουλος (το πρόσωπο τυχαίο έτσι, για να μην παρεξηγηθώ, δεν μου φταίει σε κάτι ο άνθρωπος, ούτε και τον ξέρω) γιατί όσο και αν το προσπαθήσεις, δεν πρόκειται να γίνεις ποτέ. Οπότε ονειρέψου πως πηδιέσαι με μοντέλα που φοράνε κόκκινα φορέματα στα δερμάτινα σαλόνια ακριβών αυτοκινήτων, ονειρέψου πως πηδιέσαι μαζί μου. Τίποτα από αυτά δεν πρόκειται να σου συμβεί. Γιατί αγοράκι μου, (ουπς δεν πρέπει να το κάνω προσωπικό) είσαι αρκετά γελοίος για να νομίζεις πως είσαι κάποιος. Πάρκαρε λοιπόν το καλάμι σου, και μάθε πως όσο και αν προσπαθείς να πείσεις τους άλλους πως είσαι κάποιος, υπάρχουν μερικοί άνθρωποι που διεισδύουν και βλέπουν πόσο σκάρτος είσαι. Δε πα να χοροπηδάς και να λες ‘προσέξτε με!’; Είσαι τόσο ασήμαντος που δεν αξίζει ούτε καν να συνεχίσω να γράφω για χάρη σου. 

Είπαμε, προειδοποίησα. Ήταν πικρόχολο το ποστ μου. Αλλά τα’πα και μου έφυγαν τα νεύρα. Τι να κάνουμε, για μερικά άτομα αξίζει να θυμώσεις μία-δύο ώρες. Από εκεί και πέρα σου περνάνε αδιάφορα. Λυπάμαι τις ώρες που έχασα -ποικιλοτρόπως. Και είπαμε, μία φορά θα γίνω σκύλα. Να το θυμάστε όλοι εσείς αυτό που θα σας πω. Είμαστε σαν τις γάτες. Έχουμε υπέροχο, απαλό τρίχωμα και μας αρέσουν απίστευτα τα χάδια. Ναι, είμαστε χαδιάρες τι να κάνουμε; Όμως μία φορά θα βγάλουμε τα νύχια μας να σας γρατζουνίσουμε εάν δούμε πως μας χαλάτε το τρίχωμα. Και μην ξεχνάτε, και μία φορά να μας σκοτώσετε, μας απομένουν άλλες έξι ζωές. So, είστε χαμένοι από χέρι, μικρά μου αθώα πλάσματα.

Ευχαριστώ που διαβάσατε τις ασυναρτησίες μου. Ο νοών νοείτω -και ο χαζός χαζείτω. 

Υστερόγραφο: Τα υστερόγραφά μου μπορεί να γαμιούνται, μα όχι μαζί σου. Ξέρεις πως με λατρεύεις και ξέρεις πως σε μισώ. Και να μην το’ξερες, μόλις το έμαθες.

Μιάου!

4 comments on “Προσοχή! Ακολουθεί πικρόχολο post :

  1. pikos says:

    ποιός σε πείραξε;

  2. Χείμαρρος!!! Κάποιος υπέστη σοβαρό λεκτικό ξέσκισμα με αυτό το post σου!
    Το ”Μιάου” στο τέλος γαμάτο!!!

Leave a Reply

