Δυο ψυχές που αγαπήθηκαν..

Πεθαίνω στον κόσμο μου. Πεθαίνω, γιατί είναι άδειος. Πού είναι αυτό το ζευγάρι χέρια να με σφίξει γερά επάνω στο σώμα του; Πού είναι αυτά τα χείλη τα θερμά που τόσο επιθυμώ; Κόσμος τριγύρω, κόσμος παντού. Άδειος όμως ο κόσμος μου, αγάπη μου. Δίχως νόημα, δίχως προοπτική. Μένω να υπάρχω χαμένη στη ζωή. Να μιλώ για ζωή ενώ μέσα μου πεθαίνω. 

Ποια αόρατη δύναμη μας κρατάει χώρια; Ποιο ζοφερό παιχνίδι παίζει η τύχη μας και δεν μας αφήνει να ενωθούμε; Μου λείπεις. Μου λείπει η υφή σου. Έχω μείνει μόνη μονάχα με την ιδέα σου και ένα ανεπαίσθητο σ’αγαπώ που μου ψιθυρίζει ο αγέρας. Μα δεν είναι αρκετό.  

Μια νύχτα θυμάμαι, να όπως ετούτη εδώ, ήμασταν αγκαλιά. Τα σώματά μας ενώνονταν, γίνονταν σαν ένα, και φωταυγούσαν υπό το φως της σελήνης. Τώρα, ξέχωρα, βίαια χωρισμένα, δύο ζοφερές σκιές. Εσύ πλέον μια μαύρη κουκκίδα στον ορίζοντα που μένει μονάχα να φαντάζομαι. Σε κοιτώ από μακριά και θυμάμαι. Δεν μπορεί η καρδιά μου να το δεχτεί. Παλλόταν σαν τρελή μέσα στο στήθος μου κάθε που σε αντίκριζε, κάθε που άκουγε τη φωνή σου. Μα τώρα σιωπή.

Πελιδνή, αναπνέω με κόπο και κοιτάζω το έρεβος αυτού του κόσμου κατάματα. Δεν με φοβίζει το σκοτάδι. Με φοβίζει η αίσθηση της απουσίας σου που ολοένα και διογκώνεται. Κάτωχρη, τρέμω και στέκομαι να κοιτάζω το σκοτάδι.. 

Θυμάσαι τότε που μου διάβαζες; Οι λέξεις σου ηχούν στο μυαλό μου και ένα ρίγος κατακλύζει ολάκερο το σώμα μου. Θυμάμαι τη φωνή σου. Το τρυφερό σου άγγιγμα στα μαλλιά μου. Αχ, ψυχή μου, γιατί είσαι μακριά; Γύρνα, γύρνα για λίγο. Για εμένα.. 

2 comments on “Δυο ψυχές που αγαπήθηκαν..

  1. marie says:

    Η επιθυμία έχει μια πολύ ψηλή κορμοστασιά και στις παλάμες της καίει η απουσία. ~ Oδυσσέας Eλύτης

    Καλό ξημέρωμα Χριστίνα μου

Leave a Reply

