Να μ’αγγίζεις και εγώ θα σ’αγαπώ..

Να μ’αγγίζεις να λιγοθυμώ μες το σκοτάδι
Να μ’αγαπάς και όταν εγώ δεν θα μπορώ
Να με φιλάς στο λαιμό, αργά, τρυφερά
Και ψιθυριστώ να μου λες σ’αγαπώ.

Τότε ίσως λιγάκι η ζωή μου μοιάσει με το όνειρο
Το ιδεατά πλασμένο, το ουτοπικό
Τότε ίσως οι μάσκες μου να φθίνουν
Και το δικό μου σ’αγαπώ να είναι αληθινό.

3 comments on “Να μ’αγγίζεις και εγώ θα σ’αγαπώ..

  1. itzikas says:

    Μπράβο Χριστίνα!… Τα καταφέρνεις καλά και στην ποίηση!…
    Και κάτι δικό μου:

    Έρωτας δραπέτης

    Περιπλάνηση νυχτερινή
    Σε δρόμους σκοτεινούς
    Σ’ αχνόφωτες στοές
    Σακατεμένος έρωτας
    Σακατεμένες κ’ οι ζωές
    Βαθιές οι χαίνουσες πληγές…

    Αίμα χρημάτων ποταμοί
    Σπίτια – τσιμέντο φυλακή
    Κορμιά ναυαγισμένα
    Αόρατα τρελάδικα
    Της άσπρης οι διαβόλοι
    Μια χτικιασμένη πόλη

    Μόνη σε βρίσκω
    Το χέρι σου στο χέρι μου
    Σπουργίτι τρομαγμένο
    Σφιχτά που σ’ αγκαλιάζω
    Με την αγάπη μου σεντόνι
    Σε σκεπάζω…

    Με τη σιωπή μου σου μιλώ
    Με χτύπους της καρδιάς
    Κι όχι με λέξεις…
    Όλη η πόλη μια πληγή
    Και πώς να την αντέξεις…

    Μας βρίσκει η αυγή μουντή
    Φυλακισμένοι εξοδούχοι
    Μύρια στιχάκια χαρακιές
    Χίλιες αγάπης μαχαιριές
    Παγκάκια ματωμένα
    Τα όνειρα εξορισμένα…

    Με τη σιωπή μου σου μιλώ
    Και την αγάπη μας
    Με χτύπους της καρδιάς
    Στην ψιθυρίζω
    Με ανεξίτηλο φιλί
    Για πάντα τη σφραγίζω…

    Σε παίρνω και πάμε…
    Δεν έχει πια ζωή εδώ
    Για σένα και για μένα φως μου…
    Έρωτας δραπέτης
    Απ’ το κελί του κόσμου
    Γιάννης Π. Τζήκας

    • Σας ευχαριστώ πολύ, ειλικρινά!
      Από το ποίημά σας ένιωσα κάθε λέξη. Δεν έχω λόγια, υπέροχο!

      • itzikas says:

        Ευχαριστώ πολύ κι εγώ Χριστίνα… Να είσαι πάντα καλά!…. Σ’ άλλη ευκαιρία θα τα ξαναπούμε και πάλι.

Leave a Reply

