-σπαράγματα-

Το νιώθω, το νιώθω, Μαίρη, το νιώθω, το τέλος που πλησιάζει. Κλείσε τα μάτια σου κορίτσι μου. Το έχεις το γράμμα εκείνο που σου έδωσα την ημέρα της φωτιάς; Εγώ θα φύγω τώρα. Εσύ μείνε κάτω από το κρεββάτι μέχρι να κοπάσουν οι πυροβολισμοί. Ό,τι και αν κάνεις, μην μιλήσεις ποτέ για εμένα. Είμαι πεθαμένος. Δεν με είδες ποτέ. Ακόμη και αν σε πιάσουν, θα πεις πως ήσουν μόνη. Ακόμη και αν σου δείξουν το νεκρό σώμα του αδερφού σου, θα πεις πως δεν τον ξέρεις. Από εδώ και στο εξής εγώ είμαι νεκρός. Και αν σε βασανίζουν, πάλι νεκρός θα πεις πως είμαι. Προετοιμάσου, Μαίρη. Ακόμη και αν δεις να καταστρέφουν το σώμα μου, να θυμάσαι. Είναι κούφιο πια. Δίχως περιεχόμενο, δίχως ψυχή. Γι’αυτό μην φοβάμαι. Δεν θα καταστρέφουν εμένα, θα καταστρέφουν μονάχα τη μάσκα μου.

Εγώ θα ζω για πάντα μέσα από το γράμμα μου. Μην πεις ποτέ πώς πρέπει να διαβαστεί. Στα κοινά μάτια φαντάζει ανούσιο. Μόνο εσύ ξέρεις το μυστικό μου. Εάν γλυτώσεις μικρή μου αδερφή, δώσε το στη Λούση όταν μεγαλώσει. Όταν το κοριτσάκι μου γίνει γυναίκα. Αλλιώς δεν θα καταλάβει. Και δώσε της και ένα φιλί. Το στερνό φιλί του πατέρα της. Πες της πως την αγαπούσα. Θεέ μου, πόσο την αγαπάω. Δώσε ένα φιλί με όλη μου την αγάπη στο κοριτσάκι μου και πες της πως λυπάμαι. Εάν ήταν λίγο διαφορετικά τα πράγματα δεν θα την άφηνα. Μάθε της να ακούει τις φωνές. Μάθε της να αφουγκράζεται τις ψυχές των ανθρώπων. Μην την αφήσεις να παγώσει. Μην την αφήσεις να χάσει την ευαισθησία της. Μάθε της όχι να φοβάται το θάνατο, μα να τον προσμένει. Μάθε της να αγαπάει τη ζωή, μα να περιμένει και το τέλος της.

Και μάθε της να αγαπά. Να δίνει ολόκληρη της ψυχή της στην αγάπη που αξίζει. Μάθε της να αναγνωρίζει αυτή την αγάπη. Μάθε της όμως να αναγνωρίζει και το μίσος. Και κάνε τη να το απεχθάνεται. Μα πιο πολύ, μάθε της να είναι άνθρωπος..

Σ’αγαπάω Μαίρη.

Αντίο.

Leave a Reply

