μείνε στη ζωή μου λιγάκι παραπάνω..

Ρευστότητα παντού ολόγυρά μας. Όλα αλλάζουν. Τίποτα δεν μένει ίδιο σε τούτον εδώ τον κόσμο. Όλα ψεύτικα. Όλα απατηλά και τόσο μα τόσο αβέβαια. Σε ποιον να στηριχθείς; Σε ποιον να εμπιστευθείς την καρδιά σου; Ο κόσμος μας αυτός πονάει και βρυχάται. Κατακλύζεται από το ψέμα. Και οι άνθρωποι που τον κατοικούν, μίζεροι και βρωμεροί στην ψυχή τους. Γι’αυτό άλλωστε και τον ανέχονται. Προσιδιάζουν στην ασχήμια του γι’αυτό και δεν προσπαθούν να τον ομορφύνουν. 

Μα ο δικός μου ο κόσμος απέχει παρασάγγας από αυτό που τόσοι και τόσοι ονομάζουν ζωή. Ιδεατά πλασμένος μες στα μύχια του μυαλού μου, ανεδαφικός. Μια μικρή ουτοπία λουσμένη στο φως. Άδεια όμως. Όμορφη, μα άδεια. Σαν μια χαμένη κόρη, περιπλανώμενη δίχως προορισμό, ψάχνω την ψυχή μου. Ψάχνω εσένα μες στο σκότος να σε φέρω στο φως. Ιδανικέ και αιώνιε εραστή, ξέρω πως το θέλεις. Ψάξε με και εσύ, νιώσε την παρουσία μου και άρπαξέ μου το χέρι. Χωρίς να το ξέρω, πάντα σε περίμενα. Αυτός ο κόσμος έγινε για να συναντηθούμε μια μέρα. 

Και αν βρεθήκαμε αργά; ρωτάς μονολογώντας. Το σημαντικό είναι πως βρεθήκαμε, σου απαντώ γλυκά. Πώς αγαπάς άραγε κάτι που δεν έχεις γνωρίσει ακόμη; Αρχέγονη αγάπη μιας προηγούμενης ζωής. Με το που κοίταξα στα μάτια σου τα μαύρα, ήξερα πως τα χείλη σου περίμενα σε ολόκληρη τη ζωή μου. 

Και αν χαθούμε μια μέρα γλυκέ μου πρίγκιπα, να λες ευχαριστώ. Έζησε για λίγο ο ένας στον κόσμο του άλλου. Δεν θα ξαναβρούμε αυτό που έχουμε, μα οι αναμνήσεις πεθαίνουν δυσκολότερα, ακόμη και από τα εντονότερα συναισθήματα. Τουλάχιστον αγγίξαμε για λίγο την ουτοπία. Δεν πειράζει εάν πια έχει χαθεί. Τη γεύση της τη νιώθω ακόμη στο στόμα μου και το άρωμά της στα μαλλιά μου. 

Λίγοι τολμούν να πιστέψουν στο ανέφικτο. Λίγο στο ιδεατό. Λίγοι λοιπόν αντέχουν και την ευτυχία. 
Το διαβατήριο στο ταξίδι μας θα έχει πάντα γραμμένη την ημερομηνία που ειδωθήκαμε. Τα ανεκπλήρωτα ταξίδια πονάνε περισσότερο από αυτά που απλά τελειώνουν. 
Μείνε λοιπόν δίπλα μου όσο πιο πολύ αντέξεις. Να μ’αγαπάς και θα σ’αγαπώ και εγώ. Μέχρι το τέλος. Μέχρι το τέλος;

Leave a Reply

