ω νύχτα εξωτική..

Να ξυπνάω με εσένα στο πλευρό μου, ένα συναίσθημα τόσο ηδονικό. Να κρατιόμαστε αγκαλιά και να μιλάμε μέχρι αργά το βράδυ. Η τελευταία λέξη μου στα αυτιά σου να είναι το σ’αγαπώ και μετά να βυθίζομαι σε ένα γλυκό ύπνο, δίχως όνειρα, γιατί το όνειρό μου βρίσκεται δίπλα μου ακριβώς.

Ξάφνου ξυπνάω μεσούσης της νυκτός γιατί νιώθω το χέρι σου να σφίγγει το δικό μου μες στο έρεβος. Άραγε να βλέπεις εφιάλτη; Σε φιλώ γλυκά και σε χαϊδεύω προσεκτικά για να σε βγάλω από τους σκοτεινούς δρόμους των εφιαλτών σου. Και εσύ, σαν να ανοίγεις ξαφνικά, ανήσυχος τα μάτια. Μα πριν προλάβεις να αρθρώσεις λέξη και να κοιτάξεις ανήσυχα τριγύρω, σου ψιθυρίζω να ησυχάσεις και να κοιμηθείς ξανά. Είμαι εγώ κοντά σου τώρα πια. Και εσύ μου χαμογελάς τόσο γλυκά και κλείνεις ξανά τα μάτια σου. 

Και μένω να σε κοιτάζω καθώς παραδίνεσαι ξανά στην αγκαλιά του Μορφέα. Μένω να ακούσω για λίγο την ανάσα σου, την καρδιά σου πώς χτυπά. Μένω να μυρίσω για λίγο το άρωμά σου που αναδίδεται από τα λευκά σεντόνια. Και έτσι γλιστρώ και εγώ ξανά, γαλήνια, στον ύπνο. 

Και το πρωί, αχ το πρωί. Οι πρώτες αχτίδες της καινούριας ημέρας μας βρίσκουν αγκαλιά. Νιώθω το άγγιγμά σου στα μαλλιά μου. Τι υπέροχη αίσθηση να σε ξυπνάνε με ένα φιλί. 

Έτσι θέλω να’ναι όλες μας οι μέρες. Να νιώθω τόσο κοντά σου. Τόσο που να ζαλίζομαι. Να με κυκλώνουν τα χέρια σου και να με σφίγγεις στην αγκαλιά σου. Τόσο σφιχτά που να μην μπορώ να ανασάνω. Να νιώθω κάθε κύτταρο του σώματός μου ηλεκτρισμένο και να μην σταματά η καρδιά μου να χτυπά έτσι δυνατά.. Και τίποτα να μην μας διαχωρίζει. Τα σώματά μας να γίνονται ένα. Όπως και οι ψυχές μας. Και να σου ψιθυρίζω σ’αγαπώ, και να το εννοώ.. 

Λοιπόν, τελικά σ’αγαπώ..

One comment on “ω νύχτα εξωτική..

Leave a Reply

