Όλα εσύ..

Εσύ εσύ, όλα εσύ.
Η αγάπη και η ζεστασιά, εσύ.
Τις κρύες νύχτες του χειμώνα, εσύ.
Η αγκαλιά και το φιλί που καίει, εσύ.
Η  ελευθερία, εσύ.
Όλα εσύ μα και τίποτα συνάμα.
Ο παράδεισος και η κόλαση μαζί.
Ο πόνος και η μοναξιά, πάλι εσύ.
Ο θυμός, η απουσία, το δάκρυ, πάλι εσύ.
Το ψύχος στην καρδιά μου, εσύ.
Ο πάγος της ψυχής μου, εσύ.
Το αντίο και το γεια, εσύ.
Ο ήλιος, ο ουρανός, όλα τα φωτεινά σώματα, εσύ.
Εσύ, η ανάσα, εσύ η πνοή.
Και εγώ, πάλι εσύ.
Μα δεν κατάλαβες ζωή μου, πως για εσένα ανασαίνω.
Για εσένα κοιμάμαι και ξυπνώ.
Για εσένα τραγουδάω, για εσένα κλαίω, για εσένα φωνάζω.
Για εσένα ελπίζω…
Εσένα περιμένω..
Εσένα αγαπάω..
Εσένα φθονώ. Γιατί εγώ, είμαι εσύ, μα εσύ, είσαι μονάχα εσύ..
Αχ, εσύ όλα και τίποτα εγώ.
Αχ, σ’αγαπώ..

6 comments on “Όλα εσύ..

  1. Φανη says:

    ‘κι ολη τη νυχτα ακουω και διαβαζω τη βροχη
    σιγμα πλαι σε γιωτα, γιωτα κοντα στο σιγμα
    κρυσταλλινα ψηφια τσουγκριζουν και μουρμουριζουν ενα εσυ εσυ εσυ
    (..)
    πολυ με ζαλισε αποψε η βροχη
    μ’αυτη της τη μεροληψια
    ολο εσυ, εσυ, εσυ
    σαν ολα τα αλλα να ‘ναι αμελητεα
    και μονο εσυ, εσυ, εσυ..’
    της αγαπημενης μου, Κικης Δημουλα!

    αχ αυτος ο ερωτας!
    καλο απογευμα! 🙂

  2. auradione says:

    Υπέροχοοοο.

  3. Πολύ όμορφο!!! Μπράβο σου Χριστινάκι!

    Mία όμορφη μερούλα να έχεις! Φιλιά! 🙂

    ~Νεμεσούλα! [ Είπε να περάσει μία βόλτα κι από δω! 🙂 ]

Leave a Reply

