there’s no going back..

Θέλω να γυρίσω σπίτι μα έχω ξεχάσει το δρόμο του γυρισμού. Αχ τι γλυκά που ήταν τα όνειρά μου κάποτε. Να ταξιδέψω, να γυρίσω τον κόσμο ολάκερο. Μαζί σου όμως. Θυμάσαι που σου μιλούσα για τα όνειρά μου τότε; Αγκαλιά μες στο έρεβος της νύχτας, σου ψιθύριζα. Και εσύ σχεδίαζες μαζί μου να φτάσουμε μέχρι την άκρη του κόσμου. Έτσι μου έλεγες. Έτσι μου είχες υποσχεθεί. Όμως κάπου στα μισά του δρόμου ξεχάστηκες και έμεινες πίσω. Σε κλέψανε οι σειρήνες με το τραγούδι τους. Δεν πρόλαβες να κλείσεις τα αυτιά και τα μάτια σου μπρος στην ομορφιά τους. Και τώρα βαδίζω μόνη μου, χαμένη, γυμνή, χωρίς να ξέρω πού πάω, κρατώντας ένα εισιτήριο χωρίς επιστροφή…

48 comments on “there’s no going back..

  1. Αλς says:

    ίσως αν τον/την βοηθουσες να μην παρασυρθει;

  2. μήπως άφησες τον άλλο να φύγει και δεν έφταιγε το τραγούδι από τις σειρήνες?
    καλό σου βράδυ…

  3. pikos says:

    ίσως φανεί σκληρό αυτό που θα πω και γιαυτό κι επέλεξα μια παλιά ανάρτηση για να το πω αλλά, δε νομίζω ότι θα βρεις ποτέ, την ευτυχία και τον άνθρωπο, που πραγματικά σου αξίζει.
    Δεν ειν ο κόσμος μας τέτοιος..
    Ελπίζω κι εύχομαι,να πέφτω έξω αλλά συνήθως οι ελπίδες κι ευχές,δεν πιάνουν.

    • Αχ μωρέ είναι νωρίς ακόμη για να το αποδεχτώ αυτό. Αν και όσο περνάει ο καιρός αρχίζω να το πιστεύω. Βέβαια, θαύματα γίνονται, ελάχιστα όμως. Ίσως πάλι η ευτυχία να είναι κάτι άπιαστο. Ας ξυπνήσω τουλάχιστον από το όνειρο όσο πιο αργά γίνεται…

      • pikos says:

        Ο ύπνος και ο θάνατος, χωρίζονται μια αραχνοΰφαντη κλωστή.
        Ονειρεψου αλλά μη μένεις στα όνειρα,γιατι στο τέλος θα γινουν εφιάλτες.
        Οι εφιάλτες του απραγματοποιήσιμου.

        Πάντως πραγματικά,εχω την αισθηση,οτι δε θα μπορούσα ποτε,να γράψω ως γράφεις.
        Ελπίζω τουλάχιστον,τα γραπτά και τα λεγόμενα να συμβαδίζουν

      • Ένα πολύ αξιόλογο πρόσωπο που γνώρισα πρόσφατα είπε πως οι άνθρωποι γράφουν για να γεμίσουν κενά που έχουν μέσα τους και πως το να γράφεις δεν είναι φυσιολογική ροπή του ανθρώπου. Ξέρεις, έχει πολύ δίκιο. Ο ευτυχισμένος άνθρωπος δεν γράφει, ζει την ευτυχία του. Να χαίρεσαι όταν δεν γράφεις λοιπόν.
        Ελπίζω και εγώ να ανταποκρίνομαι στις προσδοκίες των άλλων, μα ίσως είναι καλύτερα να μην έχεις εκ των προτέρων προσδοκίες από τους άλλους. Αποφεύγεις την όποια απομυθοποίηση.
        Σ’ευχαριστώ πάντως για τα καλά σου λόγια.

      • pikos says:

        πολυ ενδιαφέρον αυτο!
        Και να σου πω την αλήθεια,με έκανες να χαρώ(και παίζει να ειναι οι χειρότερες μέρες αυτές)! Διάβαζα τα άρθρα σου εδώ και χθες καθώς διάβαζα,ειχα βάλει απο πίσω τα αγαπημένα στο youtυbe,σε κάποια φάση,έπεσε κι αυτό: http://www.youtube.com/watch?v=xHo0q5tLQrU&list=FLaQ30W_RrcNvQHVWbKG5mgg&index=75 κι εμεινα να αναρωτιέμαι,πως γίνεται ενας άνθρωπος να γράφει κατι τέτοιο; Τι άνθρωπος ειν αυτός; Θα μπορούσα άραγε ποτε,να δω τον κόσμο ετσι; ΝΑ νιώσω σαν κι αυτόν;

        Πάντως νομίζω οτι ενας άνθρωπος που γράφει,ειναι ενας άνθρωπος που ψάχνει,είναι “νέος” η ευτυχία προϋποθέτει και λίγο “αψαξεία”,καμια φορα μου φαίνεται,οτι είναι σαν μια φούσκα και οι φούσκες,έχουν τη ροπή να σπάνε..
        Γίνεται να μην έχουμε προσδοκίες απο τους ανθρώπους; Είναι τόσο ασήμαντοι; ή ειναι τόσο σημαντικός,ο εαυτούλης μας;

      • Το Μονόγραμμα είναι από τα αγαπημένα μου. Τέτοιος έρωτας, τέτοια αγάπη, τέτοια θλίψη.. Ένα συνονθύλευμα από όλα η πένα του Ελύτη.
        Ευχαριστώ που με διαβάζεις. Όμως δεν μπορώ να σου δώσω απαντήσεις που και εγώ η ίδια δεν ξέρω. Γιατί ειλικρινά δεν ξέρω ούτε πώς βλέπω τον κόσμο, ούτε και πώς γράφω..
        Προσδοκίες να μην έχουμε ακριβώς επειδή τείνουμε να τους κάνουμε πιο σημαντικούς από όσο είναι πολλές φορές. Ξέρεις, νομίζω πως την πρόσκαιρη ομορφιά που πλάθεις με τη φαντασία σου τη διαλύει ευκολότερα η συνειδητοποίηση και ο ρεαλισμός. Γιατί να μην πηγαίνεις στους ανθρώπους δίχως καμία απολύτως προδιαγεγραμμένη άποψη και να μην τους γνωρίσουμε σταδιακά;

      • pikos says:

        Υγ. Νομίζω οτι στο δίκτυο,γράφουμε για να μας “ακούσει” κάποιος,γράφουμε,γιατί δεν έχουμε με ποιον να τα πούμε,ίσως γιατί οι περισσότεροι άνθρωποι,είναι ευτυχισμένοι μες τη φούσκα τους και τους χαλάει να βλέπουν και να ακούν,πέρα απο αυτή.

      • Προσωπικά γράφω γιατί δεν μπορώ να κάνω αλλιώς…
        Και ναι, η αλήθεια πειράζει και ενοχλεί.. το πιστεύω και εγώ αυτό.. όπως και το ότι η αλήθεια πολλές φορές αντί να διασφαλίσει, καταστρέφει την ευτυχία.

      • pikos says:

        Δε περιμένω απαντήσεις,εχω μάθει άλλωστε,να τις βρίσκω μόνος μου(όπως όλοι μας),απλα μ’αρεσει ο τρόπος που γράφεις και συζητάμε.
        Καμιά φορά σκέφτομαι τη ζωή του Ελύτη(πόλεμο κλπ)και καταλήγω στο οτι για να γράψει ένας άνθρωπος με τέτοιο τρόπο για την αγάπη,θα πρέπει να εχει γνωρίσει,απέραντη θλίψη.Εχεις δίκιο για τη συνειδητοποίηση και το ρεαλισμό αλλα πριν λίγο,εσυ δε μου ζητούσες να σε αφήσω,να ζήσεις το όνειρο,λιγο ακόμη; Ειναι ωραία τα όνειρα,απλα ειναι για λιγο,δε πρεπει να ονειρευόμαστε πολύ,γιατι τοτε…..

        Γράψε αλλα κάποια πράγματα που απευθύνονται κάπου,θα πρέπει να φτάσουν και στον παραλήπτη.

        Η αλήθεια, είναι ο πόνος που λέγαμε πιο πριν κι η κοινωνία δυστυχώς, επιζητά την ηδονή,η ευτυχια,πρέπει να ειναι αυτοσκοπός αλλα ευτυχία βασισμένη στο θεμέλιο της αλήθειας.

      • Δεν ξέρω εάν θα θέλω να φτάσουν.. γιατί γράφω αλήθειες.. (θα’ναι το μυστικό μας όμως!)
        Ευχαριστώ, για μία ακόμη φορά! 🙂

      • pikos says:

        Το σύνηθες δίλημμα,ξεδιαλύνουμε τα πάντα,φέρνουμε την αλήθεια στο προσκήνιο ή αφήνουμε τα πράματα ως έχουν και με τον καιρό, τα ξεχνάμε(; )
        Να μην ευχαριστείς και να μη ζητάς τα ρέστα,ο καθένας,λαμβάνει αυτό που του πρέπει,αναλόγως των χειρισμών του.

  4. pikos says:

    Χριστίνα,χάρηκα που σε γνώρισα και στεναχωριέμαι που δε σε γνώρισα.
    Σε λίγες ώρες,όλα θα έχουν τελειώσει,τίποτα πια,δε θα έχει σημασία….
    :PPPPPPPP

    • Προς στιγμήν νόμισα πως το είχες πιστέψει και πήγα να σε βρίσω! Χαχα! Να’σαι καλά! Πάντως! Ας απολαύσουμε την τελευταία μας βραδιά!

      • pikos says:

        Άσε άσε γράφω διαθήκη αλλα ποιος θα τα παρει;…..
        Να πας κάπου ψηλά αύριο,σα το νέρωνα να απoλαυσεις τη καταστροφή 😛

      • Ψιτ, μεταξύ μας.. Πάω τρίτη λυκείου -άρα την ώρα της κατασφροφής θα έχω μάθημα! Εντάξει, διάλειμμα αλλά και πάλι! Τρελή ατυχία!

      • pikos says:

        Ε οχι!!!
        Να κάνεις κοπάνα!!!!
        Αν ειναι δυνατόν!
        Περιμένω άρθρο αύριο για τη καταστροφή που δεν ήρθε και που θα’ρχοταν.

      • Πλάκα πλάκα το σκεφτόμουν! Χαχαχα έχε χάρη που δεν έχω χρόνο να το γράψω σήμερα! Μέσα στο μυαλό μου είσαι!
        Α όχι! Δεν μπορώ να κάνω! Αύριο έχουμε ανταλλαγή δώρων, στολίσματα..θα τους πάω κουραμπιέδες και μελομακάρονα! Σιγά μην χάσω την τελευταία μέρα! :Ρ

      • pikos says:

        Ααα θελω γλυκο!!!
        Και φυσικά περιμένω αποσενα αρθρο,αν δε περίμενα αποσενα,απο ποιον θα περίμενα;

      • Από κάποιον λιγάκι πιο αξιόλογο! Αλλά εντάξει δεν στενοχωρώ τους αναγνώστες!:Ρ

      • pikos says:

        απο κάποιον πιο αξιόλογο;
        Συνέχισε με τον ίδιο ρυθμό και τοτε,να έρθεις μετά απο λιγα χρόνια και να μου το πεις ξανά αυτο.

      • Όχι φίλοι και φίλες δεν θα γράψω βιβλίο! Ακόμη τουλάχιστον! Πάψτε να μου το λέτε! Χαχαχα παίζει να είσαι ο 6ος που μου λέει να ασχοληθώ! Αλλά πραγματικά δεν έχω κάτι αξιο να γραφεί. Δεν μπορώ να συγκρίνω ούτε τη γραφή μου ούτε τις ανύπαρκτες ουσιαστικά εμπειρίες μου με άξιους λογοτέχνες!
        Και επειδή κινδυνεύω να φανώ ψώνιο και δεν το θέλω, σιωπώ και λέω απλά ευχαριστώ και μακάρι μια μέρα..

      • pikos says:

        Δε μίλησα για βιβλίο ψώνιο…..
        Αλλά ομως αγαπητή μου,ενα ταλέντο το έχετε..
        Για να μείνει όμως,δεν πρέπει να αλωθείς,γιαυτο το νου σου!

      • Ας φτύσω τον κόρφο μου!
        Αχχαχα την είχα ξεχάσει αυτή τη διαφήμιση! Απίστευτα προφητική!
        Ήρθε και το τέλος βέβαια της αντοχής μου! Πάω να διαβάσω το βιβλίο μου και να κοιμηθώ επιτέλους! Καλό μας τέλος για αύριο! Χαχαχα περίμενε άρθρο αύριο βράδυ! :Ρ

      • pikos says:

        τι διαβάζεις; διαβάζω κι εγω αλλα δε σου λέω για θα με βρίσεις 😛
        καλα το περιμένω πως και πως αλλα η κριτική θα ειναι σκληρή,το νου σου 😉

      • Όχι όχι πες! Τίποτα φαλλοκρατικό να μην είναι και με πιάσουν τα φεμινιστικά βραδιάτικα! Αλλά έχω πει πως δεν θα εκνευρίστω τις γιορτές!
        Εγώ διαβάζω την Άννα Καρένινα (Τολστόι)

      • pikos says:

        αννα καρενινα; Ωραία Εύγε!

        http://www.greekbooks.gr/books/logotehnia/i-stairofories-apo-ti-skopia-ton-aravon.product

        Αν και λεω να διαβασω το 50 shades of grey,πολυ θορυβος γιαυτο..

        Τα φεμινιστικά σου να μη σε πιάνουν γιατι καταλήγουν σε λαθος αποτελέσματα συνήθως.

      • Ναι βγαίνει σε ταινία με την Keira Knightley και τον Jude Law το 2013 και θέλω να έχω διαβάσει τα βιβλία πριν τη δω.
        Καλό αυτό που διαβάζεις. Εγώ είμαι υπέρ του να μην είσαι δογματικός και να μην εξετάζεις την ιστορία από την πλευρά που σε συμφέρει. Θέλω ας πούμε να διαβάσω για τα χρόνια της τουρκοκρατίας ή για την καταστροφή της Σμύρνης από την πλευρά των Τούρκων. Αλλά όχι ακόμη, είμαι σε άλλη λογοτεχνική φάση και τα βαριέμαι τα ιστορικά..

        Μην τολμήσεις! Αιντέ! Το χάνουμε! Πες μου ένα λόγο να διαβάσεις αυτό το κατ’επίφαση βιβλίο! Γιατί βιβλίο δεν ειναι! Τρελά υποκουλτούρα και ροζ! Προσιδιάζει σε Μαντά, Δημουλίδου κλπ με περισσότερα βίτσια για νοικοκυρούλες! Το ότι το διαβάζουν πολλοί και ακούγεται δεν σημαίνει πως είναι και ποιοτικο! Αν θες ερωτικού περιεχομένου διάβασε βρε παιδί μου τον Εραστή της Λαίδης Τσάτερλι ή Μαρκήσιο Ντε Σαντ! Μην διαβάσεις την αργόσχολη στερημενη αμερικανίδα!
        Ταπεινή μου άποψη! Χαχχα σε έπιασα από τα μαλλια!
        Είπαμε, δεν είμαι δογματική! Πλάκα κάνω για τα φεμινιστικά.. Απλά με εκνευρίζουν οι φαλλοκράτες! :Ρ

      • pikos says:

        Να σου πω την αλήθεια δεν εχω διαβάσει ποτε μου ρομαντικά κλπ.
        Ολα ιστορία ειναι,γεωστρατηγική,πολιτική,φιλοσοφία και κάποια φαντασίας.
        Οσον αφορά το 50αρι,δεν εχω ιδεα περι τινως πρόκειται,απλα είδα καπου ενα ντοκιμαντερ και εγραφε απο κατω οτι υπάρχει kai βιβλιο 😛
        άλλωστε αγαπημένος μου συγγραφέας ειναι ο Εκο.

      • Μια παρθένα πάει να δουλέψει σε έναν επιχειρηματία ο οποίος έχεη διάφορα βίτσια γύρω από το σεξ και συνάπτει συμβόλαιο μαζί της υποχρεώνοντάς τη να του τα ικανοποιεί. Αυτή δέχεται γιατί είναι ερωτευμένη ή ίσως απλά ηλίθια με ψυχολογικά και κάπως έτσι εκτυλίσσεται η ιστορία ανά 10 σελίδες με αυτόν να τη χτυπάει, να τη βάζει να του κάνει διάφορα την ώρα της πράξης κλπ. Ας μην επεκταθω! Το βγάλανε και σε ντοκιμαντέρ; Ω θεέ πού πάει η ανθρώπινη βλακεία!
        Ο Έκο πού κολλάει όμως; Το Όνομα του Ρόδου μάλιστα. Είναι βιβλίο! Μην το εξισώνεις με το 50 αποχρώσεις!:Ρ

      • pikos says:

        Α ναι; Εγω νομιζα πως περιγράφει διαφορα πράγματα και καταστάσεις…
        Σου ειπα,ο αγαπημένος συγγραφεας ειναι ο ΕΚο για να καταλάβεις που βαδίζω αναγνωστικά. Προτιμώ το εκκρεμές του φουκω αν και το και καινούριο του,το κοιμητήριο της Πραγας,ειναι απολαυστικότατο!
        Εσυ πως και ξέρεις τοσα πολλά για το γκρι;

      • Έχω δυστυχώς φίλες που το διαβάζουν! Το έχωξεφυλλίσει η αλήθεια είναι γιατί αν δεν το δω με τα μάτια μου πώς θα έχω άποψη; Αλλά δεν έκατσα ούτε να το διαβάσω ούτε πρόκειται να το πάρω και να το βάλω στη βιβλιοθήκη μου!

      • pikos says:

        Καλα τωρα δε παιζει να το βάλω,ειν αργά,θα το δω αυριο.
        Εσυ τι ωρα ξυπνας;

      • 7.00… και θα έπρεπε ήδη να κοιμάμαι! οπότε καληνυχτίζω!

    • pikos says:

      το κατεβασα,να μη το δω λες;
      Ή να το βαλω και να κλεισω τον ηχο….Δε ξερω τι να κανω μαυτα που λες!
      http://www.imdb.com/title/tt2309262/

      • Τι είναι πάλι αυτό; Βρήκε σε ταινία; Δες το για να καταλάβεις τι μπούρδα είναι! Θα χάσεις ώρα από τη ζωή σου αλλά άλλο να στο βρίζω εγώ και άλλο να το καταλάβεις εσύ ο ίδιος.

    • pikos says:

      καλό σας ξημέρωμα δεσποσύνη

  5. pikos says:

    Εχω ξενερώσει καπως…

  6. pikos says:

    Καλη χρονιά να εχεις κούκλα μου!
    Και πάντα να γράφεις!

Leave a Reply

