Παραδίνομαι..

Πάρε με απ’ το χέρι και πάμε ένα ταξίδι μακρινό, δίχως τελειωμό. Φάρος η αγάπη μας, που θα φωτίζει το δρόμο και θα μας πάρει μακριά από την ερημιά του κόσμου. Μας περιμένουν μέρες ανήλιαγες και βροχερές, μα το φως που επιθυμώ είναι μονάχα των ματιών σου. Αρκεί για να φωτίζει το δρόμο μας εις το διηνεκές.
83eb4aa4748047a72fc6e463618b4880Φίλησέ με λοιπόν όσο ακόμη τα χείλη μου είναι κόκκινα. Πριν να’ναι αργά και χαθεί όση πνοή έχει απομείνει στην ψυχή μου. Ίσα με τη θέρμη των σωμάτων μας να καλύψουμε το κρύο αυτού του κόσμου. Κουράστηκα, καλέ μου να αντιστέκομαι στο τραγούδι σου. Τι και αν θα’σαι η καταστροφή. Η καρδιά μου πια επέλεξε και φοβάμαι πως είσαι εσύ. Την έχεις πια ανεπιστρεπτί χαράξει.
Ονειρέψου λοιπόν για λίγο τα ίδια όνειρα που κάνω και εγώ. Να ξέρεις, ποτέ άλλοτε δεν θα είμαστε πιο ευτυχισμένοι από ότι αυτήν εδώ τη στιγμή. Η πρώτη μέρα του έρωτα ποτέ δεν ξαναγυρνάει πίσω. Μίλα μου γι’αυτά που κρύβεις μέσα σου και περίμεναν μια ζωή κάποιον να τα ακούσει. Έμπνευση να ακούω μονάχα την ανάσα σου. Δείξε μου τι κρύβεις στη δική σου ψυχή. Και να ξέρεις, δεν θα φύγω. Είμαστε σαν δύο σώματα που έλκονται ό,τι και αν γίνει. Εγκλωβισμένοι σε μια δίνη που δεν μπορούμε να ξεφύγουμε από τη δύναμή της. Ακόμη και αν το θέλουμε.
Πάρε τις ελπίδες, τους πόθους και τα όνειρά μου. Στα χαρίζω όλα. Θα με πληγώσεις, μ’ακούς; Κάποια μέρα θα κομματιάσεις όλα όσα σου γράφω τώρα. Οι λέξεις μου πνοή απ’την καρδιά μου. Όμως να το θυμάσαι αυτό. Γιατί εγώ δεν θα στο πω τότε. Είμαι πολύ ματαιόδοξη για να σου δείξω πως θα με πονέσεις. Κάποιες λέξεις είναι γραφτό να ειπωθούν μία μονάχα φορά. Άγουρες, ξαφνικές ξεπηδούν και ξεχύνονται όσο και αν προσπαθείς να τις καταπνίξεις. Ας είναι. Προς το παρόν σιωπώ. Τα έξι αυτά γράμματα είναι αρκετά. Με απόστροφο, ε!

Θα σου πω αντίο, μιαν άλλη φορά.

4 comments on “Παραδίνομαι..

  1. marie says:

    Υπέροχο το κειμενο σου Χριστίνα. Με άγγιξε κάθε σου λέξη. Όμορφη Κυριακή να εχεις.

  2. Than says:

    τυχαία ήλθα εδώ. Μα πέρασε σχεδόν όλη η νύχτα και δεν λέω να φύγω.
    βρήκα σ’ αυτή την ανάρτηση τον εαυτό μου.
    καλό ξημέρωμα, αν και όποτε δείς το σχόλιο

    • Ξέρεις, είναι πολύ όμορφο να βλέπεις πως τα δικά σου συναισθήματα αγγίζουν και άλλους. Σ’ευχαριστώ γι’αυτό. Να περνάς όμορφα!

Leave a Reply

