Αγάπη είναι ψέμα..

Τι είναι πια αυτή η αγάπη; Ξέρει κανείς; Όποιον και αν ρώτησα με γέμισε κούφια λόγια. Έναν δεν έχω βρει να μου δείξει το πραγματικό της πρόσωπο. Ακούω τόσα για την ομορφιά της. Παντού συζητιέται μα πουθενά δεν βιώνεται. Όλοι την ψάχνουν μα κανείς δεν την κατέχει. Όλοι την ορίζουν, μα όλοι κάνουν λάθος. Ποιο είναι το σωστό; Η αγάπη είναι μάλλον μονάχα ένα πολύ καλοστημένος μύθος. Ένα μονάχα αναρωτιέμαι και τρέμω μπρος στην επιβεβαίωσή του.
Αλήθεια, αγαπάμε τους ανθρώπους γι’αυτό που είναι ή για τον τρόπο που φαινόμαστε εμείς μέσα από τα μάτια τους;

 

3 comments on “Αγάπη είναι ψέμα..

  1. marie says:

    Καλώς σε βρήκα και στο άλλο σου σπίτι Χριστίνα. Καλή Κυριακή.

  2. itzikas says:

    Η αγάπη πάντως ΔΕΝ μπορεί να είναι ψέμα, γιατί τότε απλά δεν είναι αγάπη…
    Ο Μανόλης Αναγνωστάκης έγραψε σ’ ένα ποίημά του: «Η αγάπη είναι ο φόβος που μας ενώνει με τους άλλους»…. Σκέψου το, λίγο για να δεις (αν και) πόσο δίκιο έχει…
    Θρήσκος δεν είμαι, αλλά το πραγματικό νόημα της αγάπης το συνοψίζει νομίζω ο απόστολος Παύλος στην επιστολή του «Προς Κορινθίους», στον υπέροχο «ύμνο στην αγάπη»:
    «Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων, αγάπην δε μη έχω, γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον.. Και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν, και εάν έχω πάσαν την πίστιν, ώστε όρη μεθιστάνειν, αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμί.
    Και εάν ψωμίσω πάντα τα υπάρχοντα μου, και εάν παραδώ το σώμα μου ίνα καυθήσομαι, αγάπην δε μη έχω, ουδέν ωφελούμαι.
    Η αγάπη μακροθυμεί, χρηστεύεται, η αγάπη ου ζηλοί, η αγάπη ου περπερεύεται, ου φυσιούται, ουκ ασχημονεί, ου ζητεί τα εαυτής, ου παροξύνεται, ου λογίζεται το κακόν, ου χαίρει επί τη αδικία, συγχαίρει δε τη αληθεία, πάντα στέγει, πάντα πιστεύει, πάντα ελπίζει, πάντα υπομένει. η αγάπη ουδέποτε εκπίπτει….».
    Ο ύμνος είναι και μελοποιημένος…. Είναι ο ύμνος που ακούγεται, στα ελληνικά μάλιστα, στην υπέροχη ταινία του Κισλόφσκι «Τρία χρώματα: Η μπλε ταινία», σε μουσική του Πράισνερ (Πολωνοί και οι δύο)…
    Άκουσέ το εδώ στο youtube:

    -Διάβασε κι αυτό από τη σελίδα «Άραβες ποιητές» στο μπλογκ μου, του Χαλίλ Γκιμπράν, «Για την αγάπη»:
    http://itzikas.wordpress.com/%ce%b3%ce%b9%ce%b1-%cf%84%ce%b7%ce%bd-%cf%80%ce%bf%ce%af%ce%b7%cf%83%ce%b7-%ce%ba%ce%b1%ce%b9-%cf%84%ce%bf%cf%85%cf%82-%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%b7%cf%84%ce%ad%cf%82/%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%ae%ce%bc%ce%b1%cf%84%ce%b1/%ce%ac%cf%81%ce%b1%ce%b2%ce%b5%cf%82-%cf%80%ce%bf%ce%b9%ce%b7%cf%84%ce%ad%cf%82/

Leave a Reply

